AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Predaj z dvora:Vianočené poďakovanie

Ako sa robí tradičný syr plný chuti?

Marek


Nepasterizované, chutné, zdravé, prírodné, bez stabilizátorov, konzervantov a umelín. Kvalitu a chuť pravých syrov, ktoré vyrábali bačovia pred desiatkami rokov dnes zachovala Farma Tuška, ktorej prioritou je dodržiavať staré receptúry a prinášať na náš stôl to najlepšie z kvalitných syrov. Vlastné zvieratá aj vlastné mlieko Marta Tužinská hovorí, že kvalitu svojich syrov strážia od začiatku výroby až po koniec. Prvou ingredienciou je samozrejme mlieko. „Mlieko získavame zásadne od vlastných zvierat, ktoré chováme bez chémie, bez pridaných látok, čo zaručuje už vstupnú surovinu najvyššej kvality, “ vysvetľuje Marta Tužinská z Farmy Tuška. Na Farme majú licenciu na spracovanie kozieho, ovčieho aj kravského mlieka a kvalita mlieka je vždy prioritou. Nepasterizovaná cesta Dnes je takmer každý syr pasterizovaný a teda je v ňom zabitý každý život. Farma Tuška má možnosť vyrábať syr prirodzenou, nepasterizovanou cestou. „Najväčší rozdiel pri nepasterizovaných syroch je samozrejme v chuti. Tú spozná každý konzument. Líši sa však aj zloženie syra. Je skutočne živý. Vďaka tomu nemá extrémne dlhú záruku. Je potrebné ho skonzumovať rýchlejšie, ale kvalita suroviny a jej zdravotný prínos sú neporovnateľné,“ hovorí Marta Tužinská. Zdravotnú nezávadnosť aj nepasterizovaných výrobkov pravidelne kontrolujú a prirodzene zdravotné výhody získavajú syry vďaka už spomínanej kvalite mlieka. Ručná výroba je základom Syr je tradičným mliečnym výrobkom, no ako hovorí Marta Tužinská z Farmy Tuška, dnes je jeho výroba prakticky na 100% priemyselná a proti takejto globalizácii oni bojujú. V ich predajniach v Žiari nad Hronom a Bratislave je zaručené, že všetky syry sú pripravované výsostne ručnou a klasickou metódou. Zároveň garantujú plnotučnosť syrov. Hoci väčšina syrov má podiel tuku 45% syry z Farmy Tuška dosahujú až 60%. Syrové torty aj korbáčiky svetovej kvality Ako jedna z mála výrobcov na Slovensku zostala Farma Tuška verná tradičnému spôsobu výroby syra, nití, korbáčikov - ručnému ťahaniu, splietaniu. „Ako dôkaz možno uviesť že sme držiteľmi Slovenského rekordu za rok 2012 v ručnom ťahaní syrovej nite. Z 1 kg syru sme dokázali vytiahnuť 158 m syrovej nite,“ chváli sa Marta Tužinská. Okrem tradičných korbáčikov ponúkajú aj syrové torty. Tie prekvapia a potešia každého gurmána a milovníka syrov. Ide o netradičnú pochúťku, ktorá si však poteší každého milovníka kvalitných syrov. 

22.12.20146299
Marek skúsenosti

Predaj z dvora:Jarný med

Jarný med, ako si ho vychutnať najlepšie?

Marek


Vychutnať si prvý dúšok jari. Aj tak vnímajú mnohí milovníci medu prvé jarné stáčanie. Med je sýty, energický, jednoducho plný života tak, ako kvety, z ktorých pochádza. Prinášame niekoľko tipov a nápadov, ako si užiť jarný med naozaj naplno. Prvé kvety, prvé chute „Jarný med je produktom prvých kvetov. Napríklad z vŕby, rakyty, vyskytuje sa aj čučoriedka a púpava,“ hovorí Pavol Kozáčik. Napriek tomu je jarný med vždy výnimočný očakávaniami. a o tom nehovorí len Pavol Kozáčik, ale aj ďalší včelári.  „Za zaujímavý med považujem med z vŕby, ktorý je liečivý a má zaujímavé účinky.   Lieči tráviaci trakt a močové cesty,“ hovorí Karol Laco. Práve vŕba je aktívna z jari. Príroda sama zariadila, že potrebujeme jej med. Veď predsa jar je aj obdobím častých zápalov močových ciest. Jarný med je vynikajúci liek. Július Dlugolinský odporúča aj netradičný med z púpav: „Jarný med našej produkcie je PÚPAVOVÝ, nakoľko obsahuje veľké množstvo púpavového peľu a aj jeho aróma tomu zodpovedá.“ Kryštalizuje, ale to nevadí O jarnom mede je známe, že skoro cukornatie. Nie je to však chyba. „Náš jarný med je výnimočný v tom, že ho pastujeme, teda med sa špeciálnym procesom upraví, pričom sa mení jeho štruktúra. Výsledkom je lahodne jemný, krémový med. Jarný med je samozrejme prvý med, ktorý vieme zákazníkom ponúknuť.   V predaji bude niekedy od polovice mája,“ hovoria zástupcovia spoločnosti Včelchov. Med má inú konzistenciu, ale je nesmierne výživný. „Obsahujú zmes rôznych nektárov z rôznych kvetov, čo spôsobuje tú vynikajúcu chuť a taktiež ideálne zloženie. Tento med je vhodný na všetky možne spôsoby použitia. Do čaju, priamo na konzum, na pečivo , na perníky a podobne,“ hodnotia z včelej farmy Medar. Med s peľom je unikát Iba jarné medy majú v sebe tak vysoký obsah peľu ako žiadne iné počas letnej sezóny. „Jarné kvetové medy sú kvalitné práve pre rôznorodosť kvetov, z ktorých včely zbierajú nektár,“ hovorí Katarína Schonova z Medových týždňov. Rôznorodosť chutí znamená aj rôznorodosť peľov. „Na vzpruženie organizmu po zime môžem odporučiť tento med s jarným peľom, hlavne peľovými zrnkami.“ Dodáva Vladimír Durňak.   Slámka radí, že čo sa týka receptov, chcel by apelovať na ľudí, aby skúsili sebe a najmä deťom namiesto farbených jogurtov zarobiť biele jogurty s medom a do pitného režimu zaradili namiesto rôznych umelých "malinoviek" čistú vodu, ochutenú citrónom a medom, ktorá najmä v horúcom lete výborne osvieži a dodá telu množstvo cenných látok. Pomer a koncentráciu si musí každý určiť podľa svojej chuti. Jarný med je na tieto dva "recepty" mimoriadne vhodný.   Foto: Pavol Kozáčik a trutrainerapp.com .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

29.04.20146721
Marek skúsenosti

Predaj z dvora:Jarný med

Med 2014 – výborný aj napriek teplej zime

Marek


Je ako víno. Každý rok iný, zdravý a lahodný. Aký bude med 2014 napriek tomu, že teplá zima poznamenala celú prírodu? Skúsení včelári predstavili najnovší „ročník“ a svoje očakávania. Fanúšikovia medovicového medu sa potešia Táto zima nebola žiadnou krutou dávkou mrazov. Vďaka tomu lieta hneď z kraja jari omnoho viac hmyzu ako po iné roky. To prospieva nielen opeľovaniu, ale tak trochu robí vrásky na čele poľnohospodárom. Hrozí totiž premnoženie vošiek. To však u včelárov nie je tragédia. „Množstvo hmyzu je predpoklad, že sa vyskytne miestami premnoženie vošiek a teda aj medovicového medu. Včelstvá sú v rôznej  kondícii, keďže pri teplejšom počasí počas zimy si kráľovné dovolili klásť vajíčka a dokonca viac ako po iné roky. Tie včelstvá, ktoré mali dostatok zásob, hlavne peľových, idú do jari vo väčšom počte včiel a lepšie zabezpečia opelenie stromov aj rozvoj kolónie,“ hovorí Lukáš Kaplan. Zdravé včely tak pri dobrom počasí poskytnú omnoho viac medu. Preto sa ročník 2014 javí ako sladký a bohatý. Prvá repka je silná Medzi prvé silné peľové kvety patrí repka. Na tú tento rok včely prišli pripravené. Symbióza skorého nástupu teplých dní a včelej aktivity prináša prvé výsledky. „Obavy o nedostatok medu nehrozia a netreba sa báť už ani chladnejších dní. Včely pracujú naozaj užitočne. Toho času už kvitne repka olejná, ktorá poskytuje včelám kvalitný peľ a nektár. Okrem repky kvitnú aj ovocné stromy. Úľová váha signalizuje prínos do úľa. Je to vidieť aj fyzicky - pri kontrole ak sa nahne rámik, tak z neho len tak tečie,“ hovorí Jozef Štefaňák. O kvalitách jarného medu sa môžete dozvedieť v článku s názvom Jarný med – čo by sme o ňom mali vedieť. Silné včelstvo a silný med „Včelstvo je mimoriadne silné oproti minulým rokom. Považujem to za výnimočný stav, aký si počas mojej histórie ani nepamätám. Je to spôsobené nielen slabou zimou, ale aj skorou jarou,“ hodnotí Milan Priehoda a teší sa, že tento rok bude pre včelárov opäť dobrý. Pretože nie všetko je vo svete včiel ideálne a masívny výrub drevín a neustále zmenšovanie zatrávnených a kvitnúcich plôch už nejednému včelárovi spravilo škrt cez rozpočet v znižovaní výnosov medu. Tento rok by sa mohol vrátiť do silných čísel. „To ako sa bude tohoročná sezóna vyvíjať bude závisieť vo veľkej miere aj od počasia a nikdy sa nedá dopredu povedať na 100% či bude, alebo nebude pre včelára úspešný rok“ hodnotia včelári z Včelchovu. No treba uznať, že nástup silný ako do sezóny 2014 tu dlhé roky nebol. foto: Medar .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; color:#0B58B7; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

24.04.20147772
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web stránka pre maklérsku spoločnosť zameraná na kvalitu a nábor tímu

Martin Chyla Martin Chyla


Tento článok vám priblíži ako sme vybudovali prozákaznícky orientovaný web vo sfére služieb, s cielom zaujiať šírkou portfólia, kvalitným tímom s množstvom referencií a aktívnym prístupom k náboru, zaškoleniu a celkovej podpore pre nových spolupracovníkov.   Spoločnosť FINPO MB s.r.o. je jedna z mála maklérskych firiem, ktorá poskytuje komplexné služby vo všetkých 6 odvetviach finančného trhu (poistenie a zaistenie, kapitálový trh, doplnkové dôchodkové sporenie, prijímanie vkladov, poskytovanie úverov a spotrebiteľských úverov, starobné dôchodkové sporenie), a preto sme túto výzvu s odhodlaním prijali. Medzi hlavné prednosti spoločnosti predovšetkým patrí individuálny prístup ku každému zákazníkovi, ako aj vysoko kvalifikovaný tím pracovníkov.  Spoločne sme dospeli k záveru, že cieľom stránky bude upriamiť pozornosť aj na tieto dva aspekty a dali sme sa do práce. Dizajn a obsah Spoločnosť zabezpečuje predaj a servis prostredníctvom svojich finančných poradcov, cieľom webu nie je teda priamy online predaj, ale priblíženie šírky produktovej ponuky, predstavenie tímu odbroníkov a podpora referencií spokojných klientov. Prvoradým bolo pochopenie stratégie firmy: Spoločnosť FINPO MB predáva širokú škálu finančných produktov od viacerých renomovaných inštitúcií a teda ich najväčšou pridanou hodnotou je ponúknuť vhodný produkt na mieru podľa zákazníckych preferencií a potrieb a byť teda partnerom s najlepším nadhľadom nad ponukou služieb na trhu. Pri takejto stratégii sme rýchlo pochopili, že musíme nielen zákazníkovi priblížiť šírku služieb a v každej z nich odhaliť tie správne zákaznícke otázky, ktoré ich môžu zaujímať pri výbere vhodného finančného produktu. Pre každý z produktov sme vytvorili samostatnú podstránku, ktorá obsahuje rôzne užitočné informácie z pohľadu zákazníka.  Takto sme pre každú podstránku produktu pridali veľmi jednoduchý dotazník potrieb alebo preferencií zákazníka s funkčným tlačidlom pre odoslanie odpovede. Tento tak slúži nielen na zber kontaktov, ale zároveň približuje spôsob rozmýšľania spoločnosti a typy produktov k dispozícii. Spoločnosť FINPO MB pravidelne aktualizuje tabuľky porovnávajúce aktuálnu výhodnosť jednotlivých produktov od partnerských spoločností, aby tak zákazníkovi ešte lepšie demonštrovali najlepší produkt pre každého z nich.. Zo skúseností vieme, že zákazníci sa pri výbere nových produktov a služieb rozhodujú najviac podľa hodnotenia reálnych zákazníkov.  Veľká výhoda referencií od zariadim.sk je práve v tom, že nehodnotia len celú firmu ako priemer, ale každé hodnotenie sa viaže na kontkrétny produkt a zároveň na konkrétneho finančného poradcu zo skupiny FINPO MB, ktorých je môžné takto jednoducho filtrovať. Služby tejto spoločnosti už na portáli zariadim.sk ohodnotilo viac ako 160 zákazníkov , a preto nesmeli chýbať ani na tejto webstránke.                         Po dokončení všetkých produktových stránok sme sa zamerali na ďaľší cieľ webu a to predstavenie kvalít samotného tímu a jednotlivých kancelárií v rôznych mestách, kde spoločnosť pôsobí. Samotný obsah stránky tak tvoria informácie o členoch tímu, ich dosiahnuté certifikáty, ocenenia, referencie a dĺžka ich praxe. Každý člen tímu má na stránke zariadim.sk vlastný profil s recenziami od svojich zákazníkov, a tak sme tieto hodnotenia pridali aj na ich vlastnú stránku. Pre lepšiu predstavivosť sme skúsenosti jednotlivých poradcov premietli do čísiel využitím funkcie počítadla. Keďže certifikáty o absolvovaní skúšok a školení sú taktiež dôkazom o odbornosti celého tímu, považovali sme ich zdielanie na jednotlivých profiloch za dôležité.    Všetky najdôležitejšie informácie o spoločnosti, stránke a kontaktoch, vrátane priameho prekliku na telefón, email, recenzie a sociálne siete,  sme sa rozhodli umiestniť do pätičky stránky, aby k nim mali zákazníci čo najľahší prístup. SEO nastavenia Počas tvorby jednotlivých stránok sme nezabudli nastaviť aj SEO nástroje pre každú z nich. To je v súčasnosti prvoradé pri zlepšení umiestnenia vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou sú aj vhodne vybrané kľúčové slová, po dohode s klientom, pre každý jeden produkt. Aj tieto činnosti zabrali pomerne veľa času, ale ich dôsledné nastavenie má svoj význam aj z dlhodobého hľadiska, nakoľko takto náš web obsahuje až vyše 170 indexovaných podstránok, na ktoré následne odkazujú jednotlivé referencie zo stránky zariadim.sk. Vhodne nastavené kľúčové slová a ostatné SEO funkcie môžu zvýšiť reálny počet zákazníkov. Základom pri tvorbe nového webu boli potreby klienta, na ktoré sme museli brať ohľad. Preto sme v rámci hlavného menu vytvorili stránky s konkrétnymi produktami, stránky podľa účelu produktov, ale aj stránku s referenciami, partnermi, blog a samotnú stránku s kontaktmi. Po vytvorení stránok sme všetko spolu nastavili tak, aby bola stránka prehľadná a pritom efektívna, čo sa týka objednávok zákazníkov. Splnili sme ciele?   To si môžete prečítať v recenzii, ktorú pán Bobák zo spoločnosti FINPO MB napísal na stránku zariadim.sk , a ktorej ukážku sme pre vás pridali aj sem. Teší nás, keď klient zverí svoju dôveru do našich rúk, aby sme mu pomohli zviditeľniť sa v online svete. Spolupráca s FINPO MB vznikla pred niekoľkými rokmi a trvá dodnes. Najprv bola spoločnosť známa iba v mieste pôsobenia, v Hlohovci. Dnes už o nej vie celé Slovensko.   Ak sa chcete zviditeľniť aj vy,  stačí nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo na linke  0918 228 898 a my vám s tým radi pomôžeme. Je len na vás, ako sa rozhodnete. Môžeme však zaručiť, že všetky časti a obsah stránky vytvárame plnohodnotne a pritom sa snažíme o čo najnižšiu cenu pre každého klienta.  

16.04.2020934
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorovú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto zmeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas zamerali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár.   Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako je legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačov a organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.20201080
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.2020820
Jarný med – čo by sme o ňom mali vedieť

Predaj z dvora:Jarný med

Jarný med – čo by sme o ňom mali vedieť

Marek


O prvých kvetoch sa hovorí, že majú najviac sily. Sú zvestovateľmi jari, energie a života. Taký je aj prvý jarný med, ktorý si môžeme natrieť na chlieb a vychutnávať. Prvý med nie je cukrový, hoci cukornatie Prvý jarný med z lúčnych kvetov, stromov a repky. Aká je jeho kvalita? „Niektorí ľudia majú obavy, či sa práve v jarnom mede nenachádzajú ešte cukrové zásoby zo zimy. Nie, pretože, včelstvám sa na jar zakladajú medníky, do ktorých sa vložia prázdne rámiky. Časti zimných zásob sú v plodisku a tie včelári nevytáčajú,“ vysvetľuje bezpredmetné obavy z menšej kvality Lukáš Kaplan. Na tomto podozrení sa podpísala aj silnejšia kryštalizácia jarného medu, no práve ona s cukrom vôbec nesúvisí a medu nevadí. „Jarný med je prvá znáška vo včelárskom roku, kedy sa príroda prebúdza zo zimného spánku. Všetko je čisté a začína postupne nový život, jarné medy väčšinou rýchlejšie kryštalizujú, ale z hľadiska výživy sú všetky druhové medy rovnocenné,“ hovorí Milan Krivý Jarný med lieči Sila a energia jari ukrytá v zlatistom mede. Tá najsilnejšia energia pučiacich kvetov sa prenáša aj do plástov a preto má jarný med vynikajúce liečivé účinky. „Prvý jarný med pochádza z rôznych liečivých stromov, veľmi teda prospieva zdraviu,“ hodnotí Karol Laco. S tým sa ztotožňuje aj Dušan Dedinský a dodáva, že jarný med je najlepší – vtedy príroda ponúka najviac nektáru a má najlepšiu chuť. Slovenský med je kvalita bez GMO Tvrdenie, že slovenský med je najkvalitnejší nie je iba fráza. Ten prvý jarný má obvykle najviac podielu repky a preto je dôležité odkiaľ pochádza. Vysvetľuje Peter Pišák: „Jarný med vyprodukovaný na Slovensku je veľmi kvalitný hlavne z repky pretože ako z mála krajín sa u nás zatiaľ nepestuje geneticky modifikovaná (GMO) repka. Repkový med je stále obľúbený vynikajúci na pastovaný med. Ten si získava stále viac a viac priaznivcov, čo ale málo konzumentov vie je že repkový med obsahuje alkaloid - bazicin, ktorý má protirakovinové účinky.“ Pýtajte si jarný med Jarný med je veľmi cenným a medzi ľuďmi málo známym druhom medu. Jednoznačne obsahuje najviac peľu zo všetkých druhov medu a v závislosti od lokality i cenný peľ bylín a liečivých rastlín. Jar je hlavným obdobím kvitnutia väčšiny stromov a krov, lúčnych rastlín a bylín. Vtedy je obdobie, keď rastliny intenzívne prijímajú živiny, vodu a premieňajú za účelom zakladania nasledujúcej generácie. Pri tejto premene sa prenášajú do zárodku tie najcennejšie látky a práve voňavým nektárom, bohatosťou peľových zŕn a farebnou rôznorodosťou kvetov sú včely priam oslepené. Neúnavne navštevujú tieto rastliny, opeľujú ich a zbierajú ich sladučký nektár. Jarný med je veľmi hustý a v neskryštalizovanom stave až mútny, čo je dôkazom vysokého obsahu peľu-teda bielkovín rastlinného pôvodu. Jednoznačne odporúčam starším ľuďom a ľudom v produktívnom veku,“ hodnotí pozitíva jarného medu Tomáš Várady. .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }  

24.04.201410362
Jarný med, ako si ho vychutnať najlepšie?

Predaj z dvora:Jarný med

Jarný med, ako si ho vychutnať najlepšie?

Marek


Vychutnať si prvý dúšok jari. Aj tak vnímajú mnohí milovníci medu prvé jarné stáčanie. Med je sýty, energický, jednoducho plný života tak, ako kvety, z ktorých pochádza. Prinášame niekoľko tipov a nápadov, ako si užiť jarný med naozaj naplno. Prvé kvety, prvé chute „Jarný med je produktom prvých kvetov. Napríklad z vŕby, rakyty, vyskytuje sa aj čučoriedka a púpava,“ hovorí Pavol Kozáčik. Napriek tomu je jarný med vždy výnimočný očakávaniami. a o tom nehovorí len Pavol Kozáčik, ale aj ďalší včelári.  „Za zaujímavý med považujem med z vŕby, ktorý je liečivý a má zaujímavé účinky.   Lieči tráviaci trakt a močové cesty,“ hovorí Karol Laco. Práve vŕba je aktívna z jari. Príroda sama zariadila, že potrebujeme jej med. Veď predsa jar je aj obdobím častých zápalov močových ciest. Jarný med je vynikajúci liek. Július Dlugolinský odporúča aj netradičný med z púpav: „Jarný med našej produkcie je PÚPAVOVÝ, nakoľko obsahuje veľké množstvo púpavového peľu a aj jeho aróma tomu zodpovedá.“ Kryštalizuje, ale to nevadí O jarnom mede je známe, že skoro cukornatie. Nie je to však chyba. „Náš jarný med je výnimočný v tom, že ho pastujeme, teda med sa špeciálnym procesom upraví, pričom sa mení jeho štruktúra. Výsledkom je lahodne jemný, krémový med. Jarný med je samozrejme prvý med, ktorý vieme zákazníkom ponúknuť.   V predaji bude niekedy od polovice mája,“ hovoria zástupcovia spoločnosti Včelchov. Med má inú konzistenciu, ale je nesmierne výživný. „Obsahujú zmes rôznych nektárov z rôznych kvetov, čo spôsobuje tú vynikajúcu chuť a taktiež ideálne zloženie. Tento med je vhodný na všetky možne spôsoby použitia. Do čaju, priamo na konzum, na pečivo , na perníky a podobne,“ hodnotia z včelej farmy Medar. Med s peľom je unikát Iba jarné medy majú v sebe tak vysoký obsah peľu ako žiadne iné počas letnej sezóny. „Jarné kvetové medy sú kvalitné práve pre rôznorodosť kvetov, z ktorých včely zbierajú nektár,“ hovorí Katarína Schonova z Medových týždňov. Rôznorodosť chutí znamená aj rôznorodosť peľov. „Na vzpruženie organizmu po zime môžem odporučiť tento med s jarným peľom, hlavne peľovými zrnkami.“ Dodáva Vladimír Durňak.   Slámka radí, že čo sa týka receptov, chcel by apelovať na ľudí, aby skúsili sebe a najmä deťom namiesto farbených jogurtov zarobiť biele jogurty s medom a do pitného režimu zaradili namiesto rôznych umelých "malinoviek" čistú vodu, ochutenú citrónom a medom, ktorá najmä v horúcom lete výborne osvieži a dodá telu množstvo cenných látok. Pomer a koncentráciu si musí každý určiť podľa svojej chuti. Jarný med je na tieto dva "recepty" mimoriadne vhodný.   Foto: Pavol Kozáčik a trutrainerapp.com .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

29.04.20146721
Med 2014 – výborný aj napriek teplej zime

Predaj z dvora:Jarný med

Med 2014 – výborný aj napriek teplej zime

Marek


Je ako víno. Každý rok iný, zdravý a lahodný. Aký bude med 2014 napriek tomu, že teplá zima poznamenala celú prírodu? Skúsení včelári predstavili najnovší „ročník“ a svoje očakávania. Fanúšikovia medovicového medu sa potešia Táto zima nebola žiadnou krutou dávkou mrazov. Vďaka tomu lieta hneď z kraja jari omnoho viac hmyzu ako po iné roky. To prospieva nielen opeľovaniu, ale tak trochu robí vrásky na čele poľnohospodárom. Hrozí totiž premnoženie vošiek. To však u včelárov nie je tragédia. „Množstvo hmyzu je predpoklad, že sa vyskytne miestami premnoženie vošiek a teda aj medovicového medu. Včelstvá sú v rôznej  kondícii, keďže pri teplejšom počasí počas zimy si kráľovné dovolili klásť vajíčka a dokonca viac ako po iné roky. Tie včelstvá, ktoré mali dostatok zásob, hlavne peľových, idú do jari vo väčšom počte včiel a lepšie zabezpečia opelenie stromov aj rozvoj kolónie,“ hovorí Lukáš Kaplan. Zdravé včely tak pri dobrom počasí poskytnú omnoho viac medu. Preto sa ročník 2014 javí ako sladký a bohatý. Prvá repka je silná Medzi prvé silné peľové kvety patrí repka. Na tú tento rok včely prišli pripravené. Symbióza skorého nástupu teplých dní a včelej aktivity prináša prvé výsledky. „Obavy o nedostatok medu nehrozia a netreba sa báť už ani chladnejších dní. Včely pracujú naozaj užitočne. Toho času už kvitne repka olejná, ktorá poskytuje včelám kvalitný peľ a nektár. Okrem repky kvitnú aj ovocné stromy. Úľová váha signalizuje prínos do úľa. Je to vidieť aj fyzicky - pri kontrole ak sa nahne rámik, tak z neho len tak tečie,“ hovorí Jozef Štefaňák. O kvalitách jarného medu sa môžete dozvedieť v článku s názvom Jarný med – čo by sme o ňom mali vedieť. Silné včelstvo a silný med „Včelstvo je mimoriadne silné oproti minulým rokom. Považujem to za výnimočný stav, aký si počas mojej histórie ani nepamätám. Je to spôsobené nielen slabou zimou, ale aj skorou jarou,“ hodnotí Milan Priehoda a teší sa, že tento rok bude pre včelárov opäť dobrý. Pretože nie všetko je vo svete včiel ideálne a masívny výrub drevín a neustále zmenšovanie zatrávnených a kvitnúcich plôch už nejednému včelárovi spravilo škrt cez rozpočet v znižovaní výnosov medu. Tento rok by sa mohol vrátiť do silných čísel. „To ako sa bude tohoročná sezóna vyvíjať bude závisieť vo veľkej miere aj od počasia a nikdy sa nedá dopredu povedať na 100% či bude, alebo nebude pre včelára úspešný rok“ hodnotia včelári z Včelchovu. No treba uznať, že nástup silný ako do sezóny 2014 tu dlhé roky nebol. foto: Medar .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; color:#0B58B7; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }

24.04.20147772
Elixíry života z včelieho úľa

Predaj z dvora:Jarný med

Elixíry života z včelieho úľa

Marek


Okrem medu nám včely dávajú aj produkty, ktorých tajomstvá ešte dodnes úplne nerozlúštila ani medicína. Napriek tomu sa považujú za tie najliečivejšie medikamenty prírody. Včelári poznajú elixíry zdravia aj fakt, že včela je naozaj jeden z najužitočnejších živočíchov planéty. Dezinfekcia úľa posilňuje organizmus Včely sú tak dokonalé, že si dokážu vyrobiť aj vlastnú dezinfekciu a  v úli je naozaj takmer sterilné prostredie. Ako sa volá tento dokonalý produkt? Možno ste už to slovo počuli – propolis. Má pomerne silnú schopnosť ničiť mnohé mikroorganizmy. „Má neuveriteľne schopnosti nájsť v tele škodcu a zničiť ho ako aj vonkajšie kožné choroby všetkého druhu,“ tvrdí Tomáš Švienty. Predstavuje najúčinnejšie prírodné antibiotikum všetkých čias. Pomáha udržiavať vynikajúce zdravie posilňovaním nášho imunitného systému, má aj anestetické vlastnosti. „Propolis je veľmi účinný pri profylaxii (predchádzanie ochorení) a zároveň posilňuje a povzbudzuje imunitný systém človeka. Používa sa aj v dermatologických a kozmetických výrobkoch. Zubné pasty s jeho obsahom sú účinné proti paradentóze. Vyrábajú sa spreje s propolisom na ústnu hygienu a na bežné povrchové ošetrenie pokožky. Propolisom včielky spevňujú plástové bunky, preto ho obsahuje aj včelí plást a samotný vosk. Veľmi účinne pôsobí cmúľanie a žuvanie včelích plástov v čase, keď sa šíria chrípkové ochorenia, pri zápaloch ďasien a podobne,“ vysvetľuje včelár Ján Píš. Propolis je ako skutočný detektív problémov v našom tele. Tajné receptúry, či mágia prírody? Spotrebitelia sa často zaujímajú o včeliu materskú kašičku hlavne vo forme zmiešanú s medom, pritom je veľmi malý počet včelárov, ktorí zbierajú včeliu materskú kašičku. „Čo sa týka včelieho jedu ten zbiera ešte menej včelárov a využíva sa hlavne pre farmaceutický priemysel, hovorí Peter Pišák. Viac o jede hovorí včelár Jozef Štefaňák: „Včelí jed (apitoxin) je žltkastá hustá tekutina kyslej reakcie, má silný zápach, je horkej a pálivej chuti. Je nebezpečný(toxický) pre človeka, ale i pre zvieratá a hmyz. Bez ohľadu na to, že môže spôsobiť ťažké následky až smrť, má liečivé účinky proti reume zápalu pohrudnice a niektorých kožných chorobách. O materskej kašičke Jozef Štefaňák hovorí, že ide o výživný produkt s vysokým obsahom proteínov a vitamínov. Výskumom sa zistilo, že proteín Apalbumín1 je príčinou dlhovekosti matky. Kašička blahodárne pôsobí na mozog, spôsobuje zvýšenie počtu červených krviniek Erytrocytov, súčasne zvyšuje množstvo retikulocytov a hemoglobínu, taktiež mení obsah železa v krvi. Včelí vosk má podľa neho tiež uplatnenie v liečiteľskom umení, zvlášť v dermatológii a kozmetike, ako súčasť mastí a krémov. Vo vnútornom lekárstve sa používa pri kataroch horných ciest dýchacích. Päť zásad, si ustrážiť kvalitu? Ak chcete ale dostať prvotriednu kvalitu, je dobré sa poznať so včelárom. Základom je, aby výrobky neboli kontaminované lakmi, umelinami, liekmi, ktoré sa následne dostanú do nášho organizmu. Pri výbere včelára tak Igor Leitner radí preveriť nasledovné zásady: 1. V dolete včiel sa nenachádzajú žiadne znečisťujúce priemyselné podniky a chemicky ošetrované plodiny. 2. Včelstvá sa proti chorobám a parazitom neošetrujú syntetickými liečivami,  ale len alternatívnymi spôsobmi. 3. Včelár používa na výrobu medzistienok len vlastný vosk v uzavretom kolobehu. 5. Včelstvá sa rozmnožujú prirodzeným spôsobom, teda rojmi. 6. Včelstvá sú umiestnené len v drevených úľoch(nie plastových).    

30.10.201311122
Spoznajte medovinu zblízka

Predaj z dvora:Jarný med

Spoznajte medovinu zblízka

Marek


Opojná chuť, jemný medový buket a jagavá, zlatistá farba. Medovina je výnimočný nápoj, ktorý labužníci vedia oceniť. Základom je kvalitný včelí med, tradičné dozrievanie medoviny v dubových sudoch a poctivá práca. Chuťový zážitok, ktorý poznali už starí Slovania oprášila firma TOMKA, ako najstarší výrobca medoviny na Slovensku. Dodnes ju vyrába tradičným spôsobom. Kvasením včelieho medu rozpusteného vo vode, bez pridávania destilátov, alebo bylinných či ovocných prísad. Ide o skutočnú lahôdku. Prvá medovina na Slovensku Tradíciu medoviny TOMKA začal písať Dr. Karol Tomka v roku 1984. Vtedy sa v Nitre začala vyrábať prvá medovina na Slovensku, ktorá dnes nesie oficiálny obchodný názov Tradičná Slovenská Medovina. Tradícia výroby prvotriednej medoviny sa v rodinnej firme preniesla aj na ďalšie generácie a tak výroba môže pokračovať. Medovina TOMKA sa dodnes vyrába tradičným spôsobom a Mgr. Bronislav Tomka, ako pokračovateľ rodinnej tradície, je jediným odborným školiteľom a degustátorom s medzinárodne uznávaným certifikátom na Slovensku. Pokojne prijmite jeho pozvanie na návštevu v Nitre na Farskej ulici č. 28. Dozviete sa niečo o tomto tradičnom slovanskom nápoji a v príjemnom prostredí ochutnáte Tradičnú sudovú medovinu. Chuť dodáva med aj sudy Medovina v sebe ukrýva všetky pozitívne vlastnosti medu, no vďaka prítomnosti alkoholu je naozaj kulinárskym zážitkom pre dospelých. Je lahodným aperitívom a príjemným osviežením chuťových buniek. Všetko sa začína kvalitným medom v dostatočnom množstve. Dáva nápoju krásnu medovo-jantárovú farbu a sladkastú vôňu. Dlhá doba zrenia, minimálne dva roky v dubových sudoch zabezpečia medovine typickú sladko-horkú chuť. Toto pomalé dozrievanie prebieha v 300-ročnej pivnici priamo v centre mesta Nitra. Stabilná teplota a ideálna pivničná klíma dotvoria jemný a uhladený buket. Tým je aj Medovina TOMKA predurčená ako nápoj na slávnostné a výnimočné príležitosti. „Naša vysoká kvalita a odbornosť pri výrobe medoviny boli rokmi ocenené aj na mnohých výstavách a súťažiach,“ hovorí Bronislav Tomka a dodáva: „ Nedávno sme získali medailu aj na celosvetovej výstave APIMONDIA 2013 v Kyjeve.“ Ochutnajte medovinový burčiak Receptov na výrobu medoviny  je k dispozícii naozaj veľa a líšia sa hlavne v používaní rôznych príchutí z byliniek, korenín alebo ovocia. Tradičná medovina sa však robí len z medu, vody a kvasiniek. Je to tá, v ktorej skutočne cítiť med. „Aby medovina začala kvasiť treba na 1 l vody 350 až 500 g medu. Presné množstvo záleží od druhu medu a predstavy, aká sladká má medovina byť. Vodu s medom necháme zovrieť, aby sa med roztopil a odstráni sa vzniknutá pena z povrchu. Tento sladký a sterilný roztok ochladíme na 20-25°C a pridáme doň kvasinky. O 24 až 48 hodín by mala medovina začať viditeľne kvasiť, čo bude trvať niekoľko týždňov. Dĺžka procesu záleží od množstva cukru v mede a teplote, pri ktorej prebieha kvasenie,“ opisuje prípravu medoviny Bronislav Tomka. Konzumovať sa dá už medovinový burčiak, čo je zážitkom pre čuchové aj chuťové bunky. Jemný a uhladený buket však medovina získava až dlhodobým zrením v dubových sudoch v pivnici. Tu vyzrieva do dokonalosti a konečne sa dočkáme vyzretej a čírej Tradičnej medoviny, s ktorou sa dá pri prípitku skutočne povedať: „ Na zdravie!“ .

29.10.201310853

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím