GOOGLE mení pokyny - zakazuje motivovať k odstráneniu negatívnej recenzie

Služby pre firmu

Joli Joli 30.09.20221898

GOOGLE mení pokyny -  zakazuje motivovať k odstráneniu negatívnej recenzie

Vo svete internetu už dávno platí, že aj zlá recenzia je recenziou, ktorá dokáže docieliť úspech. Ak hľadáme nejaký produkt či službu ako prvé nás zaujmú recenzie. Čím viac recenzií, tým viac je spoločnosť zaujímavejšia a dôveryhodnejšia. Objektívna kritika sa snaží zahrnúť fakty, ktoré nemožno spochybniť a snaží sa používať skôr vyjadrenie nezaujatých myšlienok a rozumu než vyjadrenie emócií a osobných preferencií. Čoraz častejším problémov sú falošné recenzie, ktoré nás môžu odradiť od kúpy produktu či služby no častokrát dokážu poškodiť aj samotným predajcom. 

Spoločnosť Google neustále mení svoje pokyny a aktualizuje svoje služby. Pre používateľov to znamená jediné, sledovať novinky a zmeny a prispôsobovať svoj profil. Najnovšie spoločnosť aktualizovala svoje pokyny pre recenzie aby naznačila, že odmeňovanie niekoho za odstránenie negatívnej recenzie je v rozpore s ich pravidlami. Mnoho firiem, ktoré sa snažia poskytovať dobré služby zákazníkom o tejto zmene nevedia a môžu sa dostať do konfliktu. Tým, že svojím zákazníkom dajú podnet a zákazník nakoniec svoju recenziu upraví.

Príspevky by mali odrážať skutočný zážitok z miesta alebo firmy

Každá recenzia sa automaticky spracúva a zistuje sa nevhodný obsah, ako sú falošné recenzie alebo spam. Takisto nie je povolené ani falošné zapojenie, čo je obsah ktorý nepredstavuje skutočný zážitok. Takto nahlásené recenzie môžeme odstrániť aby sme dosiahli súlad s pravidlami alebo zákonnými povinnosťami spoločnosti Google. Medzi nevhodný príspevok spoločnosť považuje aj stimulovanie obsahu výmenou za zľavy, bezplatný tovar alebo služby prípadne obsah, ktorý zverejnila konkurencia s cieľom podkopať reputáciu firmy alebo produktu. Možno ste si už všimli, že niektoré recenzie bývajú uverejnené z neznámych účtov čo je  síce dobrá myšlienka no zásadné porušenie pravidiel s cieľom manipulovať s hodnotením miesta. 

Reagovať na negatívnu recenziu alebo ju odstrániť? 

Mnoho firiem si kladie túto otázku. Samozrejme, že spokojný spotrebiteľ určuje úspech každého podnikania. Čo ak je recenzia zlá? Čo spraviť s nespokojným zákazníkom? Ako obhájiť meno svojej firmy? Každý zákazník má právo uverejniť akúkoľvek recenziu či už je pozitívna alebo negatívna.

Dôležitým faktorom je vedieť si svoju firmu obhájiť. A preto ak dostanete zlú recenziu, skúste odpovedať zdvorilo a zároveň profesionálne. Môžete to brať ako motiváciu aby ste odstránili prípadné nedostatky a vyhli sa ďalšej negatívnej recenzii. 

Či už kladné alebo záporné. Recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému profilu môžete zvýšiť nielen návštevnosť vašej stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Ak si na to netrúfate sami, neváhajte nás kontaktovať. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. 

Zhrnme si to, recenzie sú skvelým nastrojom na poskytovanie spätnej väzby, no musia byť pravdivé a samozrejme v súlade s pravidlami. Vďaka nim si vieme urobiť odhad o tom, či nám bude produkt alebo služba vyhovovať alebo nie. A preto ak budete niekedy uverejňovať nejakú recenziu spomente si na tento článok a radšej pomôžte spoločnosti dobrou a pravdivou recenziou než by ste im mali uškodiť. 

Komentáre Disqus.
(5/5) 55 referencií PRO
zariadim.sk

Premeníme vašu prácu na zážitky o ktorých sa hovorí! Zákazník na internete trávi stále viacej času…

SLyže

1 890

SPOLUPRÁCA S TÍMOM zariadim.sk,…

Nie je nič lepšie ako internetové odporúčanie a tím zariadim.sk by som…

Správa facebookových služieb

Jednoduché, finančne nenáročné, s okamžitými reportami. Rozpočet vieme…

Správa facebook fanúšikovskej…

Všetko prebehlo korektne podľa dohody.

zariadim.sk
5/5 55 hodnotení

Čítajte ďalej

Zobrazte referencie na vašom webe !

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Zobrazte referencie na vašom webe !


09.05.20171898

zariadim.skSlužby pre firmu

Šesť tipov pre krásnu jarnú záhradu

Záhrada:Jar v záhrade

Šesť tipov pre krásnu jarnú záhradu


04.04.20171898

zariadim.skZáhrada

Aj malá firma môže mať dobrý marketing

Služby pre firmu

Aj malá firma môže mať dobrý marketing


01.05.20161898

Martin ChylaSlužby pre firmu

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím